Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady skontaktuj się z nami drogą e-mail, pod adresem sklep@mazbik.pl .
Przed odebraniem przesyłki możesz sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:
+48 602 677 715.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
W przypadku gdy otrzymacie Państwo inny produkt nie zgodny z zamówieniem bądź będzie on uszkodzony prosimy o kontakt mailowy sklep@mazbik.pl lub telefoniczny +48 602 677 715
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mazbik.pl lub telefonicznie: +48 602 677 715.
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy (podstawa prawna: art. 27 ustawy o prawach konsumenta). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Adres zwrotów:
MAZBIK Marzena Janicka
ul. Leśmiana 20
95-082 Chechło Pierwsze