





Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady skontaktuj się z nami drogą e-mail, pod adresem sklep@mazbik.pl .
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki możesz sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:
+48 602 677 715.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
W przypadku gdy otrzymacie Państwo inny produkt nie zgodny z zamówieniem bądź będzie on uszkodzony prosimy o kontakt mailowy sklep@mazbik.pl lub telefoniczny +48 602 677 715 natychmiast rozwiążemy tą sprawę.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- Natychmiast lecz nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mazbik.pl lub telefonicznie: +48 602 677 715. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy (podstawa prawna: art. 27 ustawy o prawach konsumenta). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- Niezwłocznie po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta niezwłocznie zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Adres zwrotów:
MAZBIK Zbigniew Janicki
ul. Leśmiana 20
95-082 Chechło Pierwsze